preloader

Anna Brodzińska

Projektant mody, konstruktor, technolog odzieżowy, założyciel i właściciel Domu Mody Brodzińska i Brodzińska Atelier. Projektant rozumiejący potrzeby kobiet i stale stawiający na rozwój w firmie. Dyrektor kreatywny. Wyznacza trendy i nadaje ton pracy w Atelier. Prywatnie hobbystka i zawodnik rajdów offroad, dalekomorskich połowów dorsza, wszelakich sportów ekstremalnych i podróżniczka. Miłośniczka afrykańskich safari. Wnuczka austriackiego krawca. Do Atelier przychodzi się na spotkanie z Panią Anną, wtedy strój staje się wartością dodaną

Magdalena Brodzińska

Dyplomowany projektant mody Haute Couture. Absolwentka Liceum Plastycznego w Warszawie i ESMOD University Grup w Paryżu na wydziale Haute Couture. Jedyny polski dyplomowany projektant i konstruktor tej najszlachetniejszej sztuki krawieckiej. W Atelier projektantka specjalizuje się w projektach sukien wieczorowych i ślubnych. Prowadzi wykłady i szkolenia z zakresu projektowania mody, konstrukcji odzieży oraz stylizacji ubioru. Autorka programów edukacyjnych dla wyższych uczelni z zakresu fashion designe. Poszukiwaczka nowych form i innowacyjnego łączenia tkanin. Prywatnie mama nastoletniej Marysi.

Karolina Brodzińska-Bodio

Projektant mody, konstruktor, stylista. Absolwentka Liceum Plastycznego w Warszawie oraz International Fine Arts Collage w Miami na Florydzie, na kierunku projektowanie mody i odzieży pret-a-porter. Dbająca o detal i jakość wykończenia strojów- kolorystka. Wnikliwa i analityczna znawczyni kobiecej sylwetki. Perfekcyjna w wykonaniu, stoi na straży dobrego gatunku. Prywatnie mama trzech córek, Helenki i cudownych małych bliźniaczek- Oliwii i Leny.

Nasza historia

Rok 1989

Projektantka mody Anna Brodzińska jako jedna z pierwszych na rynku postanawia stworzyć atelier dla osób poszukujących eleganckich, a zarazem niepowtarzalnych ubrań na każdą okazję. Tym samym stała się prekursorem nowego kierunku jakim jest stylizacja i projektowanie strojów podczas pierwszej wizyty. Pierwszy adres firmy to ul. Kopernika w centrum Warszawy. Po kilku miesiącach działalności do grona klientów zaczęły dołączać kobiety mediów i polityki: Olga Lipińska, Janina Paradowska, Elżbieta Dzikowska, Ewa Podleś, Ewa Pobłocka etc. Pokaz pierwszej kolekcji odbył hotelu Marriot w Warszawie w 1990 rok.

Rok 1989
Rok 1991

Rok 1991

przeprowadzka pracowni na ul. Tamka 34. Grono klientów się poszerza, przybywają nowi dostawcy tkanin. Teraz już z Francji i Włoch. Brodzińska Atelier zaczyna współpracę z TV Polsat. Powstają nowe kreacje i stylizacje do programów telewizyjnych i prognozy pogody. Styliści personalni przyprowadzają swoich klientów. Anna Brodzińska jako pierwsza projektantka tworzy unikatowe stroje dla kobiet i mężczyzn o nietypowych i dużych sylwetkach.

Rok 1994

kolejna przeprowadzka do jeszcze większej i bardziej luksusowej pracowni na ul. Łucką 18. Tam przez 10 lat gromadzi się już duży świat mody. Styliści z prasy zamawiają całe kolekcje na sesje, artyści estradowi na swoje trasy koncertowe. Anna Brodzińska staje się krajowym ekspertem do spraw korekty wizerunku i sylwetki poprzez ubranie. Te lata obfitują w nowe kolekcje. Modne też stają się cykliczne zamknięte spotkania kobiet biznesu i polityki w Atelier przy Łuckiej. Powstaje pierwsza profesjonalna wzorcownia a z Indii płyną pierwsze kupony ręcznie tkanych jedwabi prosto na Łucką. W roku 2000 studia we Francji kończy Magdalena Brodzińska i zaczyna pracę w modelarni. Powstają nowe projekty oparte na paryskim looku. Pokazy kolekcji Brodzińska Atelier transmitowane przez Fashion TV.

Rok 1994
Rok 2004

Rok 2004

w nowej siedzibie na Marszałkowskiej w lokalu o imponującej powierzchni, powstaje Dom Mody Brodzińska. Jeszcze większy od Atelier Brodzińska, jeszcze bardziej uzbrojony w nowe technologie i nowoczesny park maszynowy. Dom Mody ma swój własny duży wybieg do prezentacji kolekcji, a pokazy odbywają się w siedzibie firmy. Marszałkowska pomieściła ponad 200 osób jednorazowo. Kolekcje Brodzińska jeżdżą po świecie, a zaczęło się od Brna i Moskwy. Powstają kolekcje z drogimi futrami. Pracownia ma swoją modystkę i własną kolekcję kapeluszy. Marszałkowska to czas szybkiego rozwoju i pracy nad nowymi konstrukcjami. To czas męskiej mody. Rodzi się kolekcja za kolekcją, a styl Brodzińskiej jest bardzo rozpoznawany. Ceniona za męskie kolekcje, Brodzińska zaczyna eksperymentować z łączeniem skór, dzianin, futer i tkanin. Do teamu dołącza Karolina Brodzińska-Bodio, która właśnie wróciła ze swoich studiów z USA i swoje miejsce znajduje we wzorcowni, projektując nowe kolekcje dla młodszego odbiorcy. Dom Mody uzbrojony w dwa potężne magazyny tkanin, nie zapomina o swoich klientach, które już przyprowadza kolejne pokolenie. Rodzinne ubieranie staje się modne.

Rok 2016

po latach ekspansji modowej na Marszałkowskiej, spokojnie Atelier Brodzińska przenosi się w Aleje Ujazdowskie, na Trakt Królewski do Pałacu Karnickich. Tam jest biało, po marmurach i przepychu Marszałkowskiej, Ujazdowskie to świeżość i inspiracja dla projektantów. W Alejach jest też show room i wspaniała wzorcownia. Pierwszy raz w historii firmy, zaprasza się klientów do ogrodu. W Ujazdowskich tworzą wszystkie 3 projektantki. Powstaje dział sukien ślubnych. Pierwsza kolekcja wiosna-lato 2016, a jesienna w przygotowaniu.

Rok 2016

Dla kogo szycie na miarę?

Po okresie boomu na drogie marki, nastał czas mody na krawiectwo miarowe.
Trend ten niewątpliwie ma związek z rosnącą świadomością społeczeństwa..

Kobiety poszukują ubrań niepowtarzalnych, wyjątkowych oraz dopasowanych do indywidualnych potrzeb i upodobań. Krawiectwo indywidualne to domena osób świadomych swoich potrzeb lub rozczarowanych ograniczeniami nakładanymi przez ubrania z linii konfekcyjnych.

Kobiety poszukują ubrań niepowtarzalnych, dopasowanych nie tylko do swojej sylwetki ale i do swoich indywidualnych potrzeb. To także często jedyny ratunek dla osób o niestandardowych sylwetkach. Większość ubrań dostępnych w sklepach to lepsza lub gorsza wariacja na temat danego rozmiaru odzieży, a przecież sylwetka każdej kobiety, nawet noszącej ten sam rozmiar, jest zupełnie inna. Indywidualne są proporcje biustu do tali, szerokości ramion, czy długości rąk. Standardowa odzież sklepowa, nie rozróżnia takich niuansów.

Szycie na miarę, a moda.

Obecnie Atelier, czyli pracownie projektantów, to nie zakłady krawieckie. To złożone wzorcownie pracujące w oparciu o pracę dużego zespołu składającego się z projektantów mody, konstruktorów, krawców-modelarzy. Dla klienta niewątpliwą zaletą wariantu szycia na miarę stanowi fakt pracy z projektantem i jego zespołem. W Brodzińska Atelier każdy projektant pracuje ze sawoim zespołem składającym się z konstruktora-technologa i krawca-modelarza. Nieograniczona możliwość wyboru tkanin, sposobów zdobienia lub wykończenia ubrania jak i dostęp do ogromu wiedzy i doświadczenia jaki posiada każdy projektant, to wszystko czyni szycie miarowe usługą modną ale przede wszystkim potrzebną.

Wizerunek każdej osoby stanowi wartość dodaną do jej kompetencji zawodowych. W świecie biznesu profesjonalny wizerunek ma bezpośrednie przełożenie na sukces zawodowy. Jedną z zasad wizerunku jest odpowiednie dopasowanie ubrania do sylwetki a szczególnie wybór i zastosowanie takiej formy która podkreśli walory sylwetki równocześnie ukrywając jej mankamenty. Tak, to jest możliwe i dlatego właśnie szycie na miarę zyskuje z każdym dniem coraz większą popularność.

MTM ( made to measure) – szycie na miarę, daje każdej klientce możliwość projektowania własnego stylu. To możliwe tylko dzięki bezpośredniej współpracy z projektantem.

Rola projektanta mody

Projektant mody to wizjoner. Człowiek o umiejętnościach łączenia formy z kolorem. W Brodzińska Atelier, projektant- Karolina Brodzińska jest wybitną kolorystką. Łączy barwy w sposób malarski i bardzo nowatorski. Doskonale rozróżnia temperaturę odcieni i jako jedyna potrafi tak celnie ubrać formę w kolor. „ ciągle słyszymy że nigdy wcześniej by klientka nawet nie pomyślała że w fiolecie dajmy na to jest jej dobrze i że ten fiolet lubi się z żółcieniami. Dlatego tutaj nasza rola, analiza kolorystyczna osoby to początek drogi w projektowaniu”- mówi projektantka.

„ Klientka ma prawo nie wiedzieć w czym jej sylwetka prezentuje się zgrabnie, a co jej zwyczajnie szkodzi-od tego jesteśmy my”- mówi Magdalena Brodzińska z Brodzińska Atelier, projektant mody haute couture. „Ważne by klient ubranie czuł, by czuł się w nim komfortowo, by czuł że cały zespół który dla niego pracuje rozumie jego potrzeby, ale stoi na straży poprawności konstrukcji i tego by realizowanie pragnień klienta nie robiło krzywdy jemu samemu. Często tak się dzieje, gdy nasze przyzwyczajenia stają się drugą naturą, z którą trudno obiektywnie wygrać. Dlatego tylko poprzez zaufanie do projektanta i potrzebę zmian można zawalczyć o swój nowy, ulepszony i spójny wizerunek.”

Częstym błędem popełnianym przy szyciu na miarę jest nieumiejętny dobór tkaniny do danego projektu. Mało która z klientek jest biegła w materiałoznawstwie, a rodzaj tkaniny ma zasadniczy wpływ na fason, który można z niej uszyć.” To kolejny dowód na to, że szycie miarowe to złożony proces, który trzeba traktować bardzo serio i stale zdobywać nowe doświadczenia. Technologia produkcji tkanin przy tym jak jest teraz zaawansowana w porównaniu z czasami gdy otwierałam swoją pierwszą pracownię, to przepaść technologiczna. Dzięki rozwojowi który jest nieunikniony w trzeciej największej branży światowego przemysłu, my też ciągle poruszamy się tylko do przodu, zdobywamy nowe cele i wzbogacamy kolejne kolekcje o nowe możliwości tkanin i sposobów wykańczania naszych strojów”- mówi Anna Brodzińska- projektant mody, technolog, konstruktor- założycielka Brodzińska Atelier.

obserwuj nas na: